Skolstart och en suuuper bok!!!!!!!!

Hej på er!!
Nu har skolan börjat!!! Okej det e inte alltid roligt men oftast. Dom här 3 dagarna har varit riktiga soft dagar. Vi har faktist inte gjort så mycket, förutom idag när vi hade friluftsdag med tipspromenad och samaretsövningar. Det var väll ok men jag e glad över att det är så sällan :D

Jag har precis läst klart en bok av Denise Rudberg och det var ev av de bästa böckerna jag har läst. Den handlar om Theresa, Alexander och Jacob som alla tre träffas på en matlagningskurs som Jacobs mamma håller i. Dom blir jätte bra vänner och hänger med varan varje dag, alla har de sin hemligheter men snart kommer allas vara avslöjade för varandra. Men så plöptsligt händer det flera hämska saker och Theresas pappa tar med de tre vännerna ut i skärgården där allt kan hända<3, och resten får du läsa om själv.=) Jag har redan bestält andra boken och jag kan inte bärga mig!!!!!! Jag hoppas värkligen att ni läser dom här två böckerna som by the way heter Tillsammans och Tillsammans andra delen!!!!!!

Här e en lista på andra böcker jag tycker alla borde läsa:

1.  Expert på att rodna  Av: Katrina von Bredow

2.  Hur kär får man bli  Av: Katrina von Bredow

3. Räcker om jag älskar dig?  Av: Katrina von Bredow  

4. Före och efter Bella  Av: Maja Hjertzell

5. Gossip Girl serien Av: Cecily von Ziegesar

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0