Hej på er!!

Hej,
Idag har jag bara softat. Jag har värkligen inte gjort ett enda dugg!
Såg första avsnitet av Gossip girl!!!!! Det va såååååååå bra. Jag längtar värkligen till nästa söndag!!!!!!!!!!!!
Om ni inte har sett det såå måste ni se den, man blir typ kär efter första avsnitet!!!! Späning, romantig, mode såååååå braaa.Ok, nog snackat om gossip girl.

Var ju sjuk i veckan så jag försöker ta igen lite men det går inte så bra, förutom med matte. Jag tycker faktiskt det e jätte kul, oftast. Jag tror att det e en myt det där med att alla hatar matte så himla mycket. Jag känner jätte många som gillar matte, men så känner jag en del som inte gillar matte. Det är nog ganska jämt.
Imorn ska jag nog prata med våra nya grannar om barnvakts jobbet. Hoppas det inte är för tidigt, jag menar dom flyttade ju in för inte alls länge sedan. Ja,ja det ordnar sej!!

Puss,puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0