En usel dag med endast 1 höjdpunkt!!

Den här dagen har varit riktigt jobbig. Slutade halv fyra, skyndade hem för att hinna göra lite läxor inan jag och Isabell skule cyckla till träningen (e lite olika varje gång idag var det afro arobic), när den va slut och vi skule cyckla hem tog det jätte lång tid för vi hade inte pratat på jätte länge så vi stog typ och prata 10 min innan vi kunde cyckla hem.
När jag väl va hemme hade jag ton me läxor och samtidigt som jag gjorde dem spelade min iriterande lillebrorsa tv-spel så det hördes i hela jävla huset, jätte kul!!!! När jag ätit lite köttbullar och potatis fortsate jag me läxorna sen tog jag en pause och nu sitter jag är och skriver och har fortfarande inte gjort alla läxor=( Höjdpunkten under denna dag var i alla all att träffa Isabell!! Kolla förästen in hennes och Lineas blogg: sminkoholic.blogg.se
Hoppas ni andra har haft en bättre dag än vad jag har haft!!

Puss,puss//sara

Ps. Jag kom på en till dålig sak med den här dagen. Min musik lärare har butit fingret och kan inte spela piano så hon kommer vara borta i tre veckor när vi ska lära oss nästan halva Carmina Burana (ett musik stycke som e p latin och jätte svårt) till våran konsär om ungefär en månad.=( Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0